2015: Den optimala kundupplevelsen

Kunskap i underhållningsform! Den årligt återkommande visningen där vi är två coacher på scen. Temat 2015: Den optimala kundupplevelsen. Expo, sälj och smarta produkter!

Sälj på ett nytt sätt!

Den optimala kundupplevelsen”

”Den självsäljande butiken”

  • Vilket sälj vill kunden ha?  Sälj på kundens villkor.
  • Köpstrategi, hur tänker kunden då den väljer/ köper!
  • Säljpsykologi, 3 enkla tekniker som ändrar ert sälj totalt!
  • Tydliga enkla vardags mål som motiverar mer än någonsin!

Allt presenteras i två olika butiksmiljöer!

Kvällen startar med mat och dryck samt inspiration och inköp hos er respektive grossist. Därefter blir det akt 1 av ”Dialogen” med paus för fika och mera inköp innan akt 2 som avrundas vid 22-tiden. Vi kan med glädje berätta att vi under 2014 satte publikrekord, samt tack vare de butiker som köpte demoarbetena kunde skänka 10000 till Barncancerfonden. Välkomna, nya som regelbundna besökare! Vi har massor av idéer, kunskap och goda skratt att dela med oss av.

Ladda ner CHECKLISTA för den ”själv”säljande exponeringen

Datum och plats: Vecka 16 på följande platser och datum;

Tisdag 14/4

Sundsvall/Målsta, malsta.blommar@telia.com

Göteborg/ SBD, info@sbd.se

Linköping/ÖTH, othblommor@moek.se

Onsdag 15/4

Uppsala/Blomstergrossisten, order@Blomstergrossisten.net

Stockholm/Trädgårdshallen, info@tradgardshallen.se

Helsingborg/Arnes Blommor, info@arnesblommor.se

Torsdag 16/4

Glimåkra/ Hittarps Htrg, info@hittarps.se

ANMÄLAN DIREKT TILL DIN GROSSIST!!

Kurslängd Målgrupp Pris Stad & Datum
590 SEK exkl. moms
Boka tidigt pris fram till och med 1/4; 490 SEK exkl. moms

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/p/perbenja/www/wp-content/themes/perbenjamin/single-kurs.php on line 78